ترمه ترمه ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

دلبرک مامان و بابا

گلبرگ چهاردهم

1393/9/26 15:51
نویسنده : مامان نسیم
157 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامان

داشتم تقویم و نگاه میکردم وقتی به تاریخش نگاه کردم پیش خودم گفتم اگه عرب بودیم تو امروز 2 سالت تموم میشد . ولی خوب چون به تاریخ شمسی زندگی میکنیم تا تولدت 22 روزه دیگه مونده .

تاریخ تولده دخترم

به شمسی 1391/10/18 

به میلادی 2013/01/07  

به قمری 1434/02/24

خوب تا الان که تقریبا دو سالت شده خیلی بزرگ شدی عزیزم وقتی عکسهای بچگیتو نگاه میکنم می بینم چقدر زمان زود میگذره انگار همین دیروز بود که به دنیا اومدی . عشق من دوستت دارم دخترم .

یادته میگفتم خوب حرف نمی زنی مامان جون حرفمو پس میگیرم قربونه اون صدای خوشگلت بشم که همه چی میگی . اولین باری که کلمه سوسک رو شنیدی تکرار کردی یوسک .

دخترم این روزا صبح از خواب بیدار میشه میگه مامان نسیم    شیر  مامان نسیم لالایی   مامان نسیم  بابا حمید    قربونه حرف زدنت بشم .

چند روز پیش داشتی بستنی میخوردی خاله  معصوم بهت گفت ترمه یه گاز به خاله میدی ؟ تو هم رفتی خاله رو گاز گرفتی ، مامان جون خاله بستنی میخواست .

اینقدر از روزای خوب زندگیم با تو خاطره دارم که نمی دونم چطوری بنویسمشون ....

دوستت دارم عزیز دلم .

خدایا ما رو خانواده کوچیکمونو سلامتیمونو خوشبختیمونو آرامشمنونو از مون نگیر   الهی آمین

 

پسندها (2)

نظرات (0)