ترمه ترمه ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

دلبرک مامان و بابا

گلبرگ هشتم

1393/2/9 11:35
نویسنده : مامان نسیم
151 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس خوشگل مامان

عزیزکم اینقدر حرف برای گفتن دارم که نمی دونم چطوری و از کجا باید بگم . احساساتم نسبت به تو قابل وصف نیست عاشقتم عشقم دخترکم نفسم . چی باید بگم و نمی دونم به خاطر همین اگه از هر چیزی می نویسم ببخش .

یاده برات نوشتم که موهاتو کچل کردیم . خوب موهات بلند شده ولی چون فره اصلا معلوم نیست دیشب که رفته بودیم حمام خیلی مشخص بود روی سرت آب میریختم موهات میومد جلوی چشمات ، فرفری من،  وقتی خشکه روی هواست .

عسل مامان چند روزی بود که لباتو غنچه میکردی فکر میکردم به خاطر اینه که دوست داری مامانو بوس کنی بعد فکر کردم شاید تیک عصبی گرفتی خیلی نگران شدم ولی بعد که دهنتو وا کردی فهمیدم به خاطر اینه که دندونای کرسیت دراومده الهی قربونت برم لثه هات میخاره دوست داری که همه چیو گاز بگیری .

دختر عزیزم توی میوه های زمستونی لیمو شیرین خیلی دوست داری توی میوه های تابستونی هم هندوانه خیلی دوست داری با دیدن هندونه گل از گلت میشکفه و اینقدر تند میخوری که میترسم دل درد بگیری . خوب غذا نمیخوری یکم به خاطر این موضوع نگرانم به هر حال تغذیه خوب برات مفیده عسلم نفسم دوست دارم توپولی باشی ولی نیستی . اشکال نداره تو که سالم باشی و سلامت کافیه

الان دقیقاً یک سال و سه ماه و بیست روز از تولدت میگذره وقتی برمیگردم به عقب میبینم زمان چقدر زود میگذره ساعتها میگذرن مثل برق و باد و تو بزرگ و بزرگ میشی . راه می ری قد میکشی حرف میزنی و من با دیدن تو قند توی دلم آب میشه عزیزکم دخترکم دوستت دارم .

 

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان مهدیه
9 اردیبهشت 93 11:31
سلام دوست عزیزم دوقلوهای من سارا و ثنا زنگیان تو جشنواره نوروزی شرکت کردن ممنون میشم به وب ما بیاین و بهشون رای و امتیاز5 رو بدین